Klarna
VISA
MasterCard

Vanliga frågor

Hur handlar jag

Titta på första sidan om det är något speciellt paket eller erbjudande du är intresserad av. Kolla sedan till vänster i menyn för att söka specifikt på protein, vitaminer osv. Klicka på det du tror du kan vara intresserad av. När du ser saker som du vill ha klickar du på "köp knappen". Därefter fortsätter du lugnt att handla. När du känner dig nöjd så klickar du på "Gå till kassan". Väl i kassan kan du lägga till eller ta bort produkter och även återgå till att fortsätta handla. När du vet att du är nöjd så skriver du in dina uppgifter via "Facebook knappen" (Du måste då vara inloggad på facebook för att det ska fungera), eller via din e-postadress. Om du mot förmodan inte tidigare gjort ett köp där Klarna varit betalningslösningen eller använder en annan e-post adress måste du fylla i personuppgifterna manuellt. När detta är klart klickar du bara på "Beställ" och väljer betalningsalternativ.  

Det går inte att betala med mitt bankkort trots att jag har pengar på det

Gå in på din internetbank och kontrollera att spärr mot internetköp ej lagts in.

Hur söker jag efter mitt paket

För din säkerhet förses varje paket med ett speciellt ID nummer som du ska få via mail så snart det skickats. Maila eller ring oss om det skulle vara minsta problem.

Vad är lägsta beställnings belopp 

Vi har inget lägsta beställningsbelopp men frakt tillkommer a´59 kr på alla beställningar under 499 kr. Alla summor därutöver levereras fraktfritt.

Jag vill ha mitt paket till annan adress

Du kan välja vilken Leveransadress du önskar om du betalar via direktbetalning eller med VISA eller Mastercards betalkort. Leverans till annan adress än folkbokföringsadressen är ej möjlig om du betalar via faktura. Detta är därför att ingen ska kunna beställa varor i någon annan persons namn.

Kan man beställa genom att maila eller ringa

Våran butik är helt automatiserad vilket gör att när du beställer via webben får Paket ID nummer, Orderbekräftelse och snabbast tänkbara leverans. Om du istället mailar eller ringer oss kommer du inte få Paket ID nummer eller orderbekräftelse sänt till dig utan detta läggs i ditt paket. Vid mail eller telefon beställningar sker alla leveranser mot postförskott. Obs ! Dessa leveranser kan ibland ta ett extra dygn eftersom allt såsom skrivning av frakthandlingar osv sker manuellt.

Kan jag handla från Er om jag bor i Finland, Norge eller Danmark

Ja men du måste då maila eller ringa oss så görs beställningen manuellt. Fraktavgift tillkommer och till norge tillkommer även tullavgift. Maila oss för prisuppgift sedan kan du fundera på om du vill beställa.

Hur kommer jag i kontakt med Er

Maila oss genom att fylla i formuläret nedan eller ring oss på kundtjänst 021-18 57 00. Mån-Ons 10.00-18.00 Tors 10.00-13.00

 
SellBase E-handel